כירופרקטיקה
המוח מקבל מידע מהגוף דרך חוט בבוליות זזות. המוח וחוט השידרה מוגדרים כמערכת עצבים מרכזית אחת.
בין החוליות שהן עצמות קיימים חורים אשר דרכם יוצאת מערכת העצבים השניה שהיא מערכת העצבים ההקפית. המערכת ההקפית נותנת את המידע ומקבלת מידע מהגוף למערכת העיצבית המרכזית.
המידע שמגיע למוח מכתיב את כל תפקודי הגוף ובכללם:
מערכת השלד
שרירים ועצמות
כל האיברים
הורמונים
כלי דם
ויתר המערכות בגופנו.
כמו כן מידע זה מאפשר לשלד לתפקד פיזית וכן שולט ומווסת רמות כאב בגוף.
כל התנועות: הסתובבות, התכופפות, הרמה, הנפה, הליכה, ישיבה, ריצה, נפילות, חבלות ועומסים גבוהים
על מערכת השלד יכולים לגרום לעומס על עמוד השדרה (החוליות) שעלול לגרום ללחצים על חוט השדרה או על העצבים ההקפיים שיוצאים ממנו, להלן מערכת העצבים.
הדבר יכול לגרום לקושי בהעברת המסרים והמידע מהמוח ליתר מערכות הגוף, או ממערכות הגוף למוח ובכך לגרום לכאבים, הרדמויות, נימולים, התכווצויות שרירים( לא רק בגב אלא בכל חלקי הגוף.)
התפקיד שלי ככירופרקטית הוא לאפשר למערכת העצבים לחזור לתפקודה הרגיל  "Adjustment"
פעולה המאפשרת למערכת הגרמית, השרירית והעצבית לתקשר שוב באופן אופטימלי אשר באה לידי ביטוי בהפחתת כאב, הסרת מגבלות פיזיות והעלאה ברמת תפקוד ואיכות החיים.
 ללא תרופות נוספות ובאופן טבעי.
ראוי לציין שהטיפול לא מתאים לכל סוגי המטופלים
Tense
הינו מכשיר חשמלי טיפולי בעל מתח נמוך אותו מניחים באזורי פציעה של רקמות רכות בעיקר שרירים
המכשיר מסייע באופן אפקטיבי בהפחתת כאב, נפיחות אם יש, מחזק את השריר באופן עדין ומאיץ את תהליך ההחלמה.
לא מתאים לכל המקרים.
תומך בטיפול הכירופרקטי.
Physiotherapy
תרגילי ספורט Exercis Therapy
קבוצת תרגילי ספורט שנועדו לחזק או למתוח את רקמת השריר (stretching).
אזור חלש או פצוע, על מנת לתמוך בהחלמה מפציעה.
התרגילים ניתנים בתזמון ובמינון על פי מקום הכאב והמטרה השיקומית ומסייעים בחיזוק ובייצוב מערכת השלד. התרגילים ותזוזה מונחית שחוזרת על עצמה תורמים למערכת הרקמות הרכות ובכך מפחיתים את העומס על המערכת הגרמית (מערכת השלד).
תרגול נכון, מודרך ועקבי מאפשר הפחתת כאב, הגדלת טווחי תנועה (שהוגבלה ע"י תאונות, פציעות או כאב), אימון מחדש של הרקמה הפצועה, חיזוק הגוף והשלד, ובכך מאיץ תהליכי שיקום.
כאשר משתמשים בתרגילי שיקום במקביל לטיפולי כירופרקטיקה\רקמות\דיקור, תוצאת הטיפולים נשמרות לאורך זמן.
Activator
שיטת טיפול בכירופרקטיקה אשר משתמשת במכשיר שהינו חלופה לעבודה עם הידיים על מערכת השלד.
כלי זה מאפשר לטפל במקרים:
  • גריאטריים
  • אוסטאופרוזיס (בריחת סידן)
  • ילדים
  • נשים בהריון וכו'.
Webster
Pregnancy Dress
שיטת אבחנה וטיפול בחוסר התפקוד והכאב שנובעים מבעיות בעצם העכוז- Sacral spine
וכן בתפקוד לקוי של מפרק האגן האחורי- SI Joint disfunction.
הטיפול משפר את התפקוד הביומכני של המפרק, וכך מפחית גם כאבי הגב.
כמו כן, שיטה זו ידועה בכינויה "מסובבת תינוקות" - (Spining babies)- ומיועדת לנשים בהריון.
טיפול כירופרקטי בהריון מקל על מהלך ההריון ועל הלידה ובטיחותי לשימוש.
מצב עכוז בהריון- קיים בכ-11% מההריונות.
התינוק שאמור להתהפך למצב וורטקס (ראש ראשון) עד שבוע 32 להריון אינו מתהפך.
ע"י טכניקה זו הלחץ באגן מופחת ומאפשר הגדלת הסיכוי של העובר להכנס למצב  ראש בעצמו.